Kancelář architekta
města Brna

KAM je hlavní koncepční pracoviště Brna v oblasti architektury, urbanismu a tvorby města. Pracujeme na novém územním plánu, navrhujeme urbanistické a dopravní studie, připravujeme architektonické
a urbanistické soutěže, podílíme se na tvorbě kultivovaných ulic, náměstí a parků. Zároveň usilujeme o zapojení široké veřejnosti do otázek týkajících se rozvoje města. Úkolem KAM je pozitivně ovlivnit vývoj Brna pro další generace.

Aktuality

Podobu ZŠ a MŠ v Nové Zbrojovce navrhne osm týmů, podívejte se na příklady jejich prací

Podobu ZŠ a MŠ v Nové Zbrojovce navrhne osm týmů, podívejte se na příklady jejich prací

4.8.2022

Soutěžící budou řešit předmětné území komplexně a město Brno se společností Nová Zbrojovka mají zájem na tom, aby výsledný návrh působil uceleně a provázaně ve vztahu k okolí. Proto je cílem kromě základní a mateřské školy také ideový návrh urbanisticko-architektonického řešení stavby polyfunkčního objektu. Soutěže se bude účastnit osm týmů, které vybrala odborná porota. Celkem přišlo 47 žádostí o účast. Organizátorem soutěže je Kanceláře architekta města Brna.

Zaostřeno na povodí Ivanovického a Tuřanského potoka

Zaostřeno na povodí Ivanovického a Tuřanského potoka

28.6.2022

I menší vodní toky Brna si zaslouží naši pozornost. V tuto chvíli se soustředíme na Ivanovický a Tuřanský potok na jihovýchodě Brna. Nedostatečná kapacita jejich koryt dnes totiž významně omezuje rozvoj území v okolí, na což dlouhodobě naráží zdejší obyvatelé i zástupci sousedících městských částí.

Vyhlášeno: Urbanisticko-architektonická soutěž o návrh nové MŠ a ZŠ v Nové Zbrojovce

Vyhlášeno: Urbanisticko-architektonická soutěž o návrh nové MŠ a ZŠ v Nové Zbrojovce

7.6.2022

V areálu Nové Zbrojovky vznikne mateřská a základní škola. Jako organizátor soutěže vyhlašujeme urbanisticko-architektonickou soutěž na návrh jejich podoby včetně přilehlých veřejných prostranství. Žádosti o účast je možné podávat do 24. června 2022 do 17 hodin. Termín pro odevzdání soutěžních návrhů je 27. října 2022.