34 důvodů, proč pracovat v KAM

Publikováno: 1.4.2016

Jak vidí práci v KAMu naši lidé? Jaké jsou jejich důvody, proč v kanceláři pracují? Nejlepší způsob, jak to zjistit, je zeptat se jich samotných. Sešlo se nám přes třicet různých odpovědí. Přečtěte si je.

34 důvodů, proč pracovat v KAM

Práce, co má smysl

„KAM řeší zajímavá témata, která ovlivňují Brno. Můžu toho být součástí.“

„Mohu se podílet na významných projektech a rozvoji města, které mám ráda a kde žiji.“

„Můžete pochopit, jak funguje město a proč jsou některé věci tak, jak jsou.“

„Můžete pomoci prosazovat celoměstské vize i realizovat konkrétní věci.“

„Možnost ovlivnit výstavbu v Brně – aby se stavělo co nejlépe a Brno bylo ještě lepší než teď :-)“

„Snažíme se posunout věci správným směrem.“

„Chcu lepší Brno a kvalitnější územní plán.“

„Naše práce je smysluplná – pomáháme Brnu.“

„Podílíme se na projektování města.“

 

Naši lidi

„Člověk nestagnuje. Vzdělává se tím, že spolupracuje s lidmi odlišných profesí.“

„Různorodost profesí v KAM je příležitost učit se od ostatních.“

„Navzájem si předáváme zkušenosti.“

„Nejsme úředníci; tým KAM je mladý a kreativní.“

„Inspirativní prostředí.“

„Týmová práce.“

 

Kanceláře v centru

„Máme dobrou kávu a nádherný výhled z oken na Zelný trh.“

„V létě kupujeme zeleninu a ovoce na Zelňáku, v zimě máme vánoční trhy hned pod okny.“

„Nesporná výhoda v každodenním dojíždění a možnosti snadno uskutečňovat navazující osobní aktivity.“

„Skvělý výhled z kanclu!“

„Jsme dog friendly office.“

„Super lokalita, super terasa.“

 

Není to rutina

„Není tu rutina, pořád se děje něco nového a zajímavého.“

„Budete mít přehled o investičních záměrech a nových projektech.“

„Budete se setkávat se zajímavými lidmi.“

„Neustále se učíme něčemu novému.“

 

Přátelská atmosféra

„KAM tvoří tým lidí, kteří svou práci dělají rádi a je to znát na atmosféře, která tu panuje.“

„Je tu skvělý kolektiv otevřených lidí.“

„Mladý a neformální kolektiv.“

„Pracovat v KAMu je zábava.“

„V oddělení veřejného prostoru je zábava, i když se řeší nezábavné věci!“

 

A další důvody?

„Jistota stálého platu.“

„Pět týdnů dovolené.“

„KAM podporuje naše vzdělávání.“

„Nejsme úřad.“

Další články

Široký bulvár, byty až pro patnáct tisíc lidí, zelené vnitrobloky i střechy. Příprava nové čtvrti Trnitá pokračuje

Široký bulvár, byty až pro patnáct tisíc lidí, zelené vnitrobloky i střechy. Příprava nové čtvrti Trnitá pokračuje

15.4.2021

Důležitý krok pro rozvoj jižní části Brna, tím je dokončení územní studie nové čtvrti Trnitá. Studie určuje hlavní principy, podle kterých se území o velikosti zhruba 140 hektarů v těsné blízkosti historického jádra města bude v příštích letech rozvíjet. Je to zásadní dokument pro plánovanou výstavbu, ale také pro podobu veřejných prostranství nebo parků. Její aktualizaci zpracovala kancelář městského architekta, která se dlouhodobě věnuje koordinaci záměrů města a investorů v území.

Podzemní dráhy u nás i ve světě. Odborníci sdíleli zkušenosti pro Brno

Podzemní dráhy u nás i ve světě. Odborníci sdíleli zkušenosti pro Brno

9.4.2021

Čím se může inspirovat Brno při plánování podzemní dráhy? Má navazovat na síť železnic, tramvají, nebo půjde o metro? Kolik bude potřeba zastávek? A je na to Brno dost velké? Nejen na tyto otázky hledal odpovědi online seminář pořádaný Kanceláří architekta města Brna ve čtvrtek 25. března. K pětici přednášejících se přes aplikaci Teams připojila téměř stovka posluchačů. Spolupořadatelem akce byl Ústav železničních konstrukcí a staveb Fakulty stavební Vysokého učení technického v Brně.

Prohlédněte si doplněný 3D model celého Brna a vyzkoušejte si jeho úpravu

Prohlédněte si doplněný 3D model celého Brna a vyzkoušejte si jeho úpravu

1.4.2021

Že je na úvodním obrázku situace vystřižená jako ze Suezského průplavu, kde nedávno uvízla obří loď? Nebojte, nic podobného nehrozí a ani na vás nezkoušíme aprílové žertíky. Dnes naopak spouštíme novou verzi rozšířeného 3D modelu města Brna. A u té příležitosti nabízíme všem zájemcům možnost vyzkoušet si během prvních dnů provozu virtuální úpravu veřejného prostoru a přidávání různých prvků – stromů, městského mobiliáře nebo dopravních prostředků.