08a Varianta A – ŘEKA

21.12.2017

Počítá s novým nadzemním nádražím (úroveň +1) v poloze stávající stanice Dolní nádraží, podél ulice Rosické.

08a Varianta A – ŘEKA

Osobní, vysokorychlostní a nákladní tratě jsou sjednoceny do jednoho železničního koridoru. Zaústění vysokorychlostní trati od Prahy se předpokládá z jihovýchodu podél dálnice D1. Stávající hlavní nádraží a trať přes něj je zrušena.

Zaústění modernizované trati Brno – Přerov je do stanice Brno-Slatina řešeno pomocí novostavby dvoukolejné trati podél letiště Brno-Tuřany s případnou zastávkou k obsluze letiště.

Varianta Řeka má ve Studii proveditelnosti 4 podvarianty lišící se jednak zapojením tratě od Chrlic a jednak uspořádáním výjezdu směr Střelice a Břeclav.

#kamnadrazi

Další články

Zahájení výstavy „Centrum volného času Nová Bystrouška“

Zahájení výstavy „Centrum volného času Nová Bystrouška“

18.12.2017

Již dnes se otevřou brány bystrckého Společenského centra s výstavou architektonické soutěže, kterou pořádalo Statutární město Brno a městská část Brno-Bystrc ve spolupráci s Kanceláří architekta města Brna.

Horké téma: Územní plán města Brna

Horké téma: Územní plán města Brna

24.5.2018

Brno má jeden z nejstarších územních plánů u nás. Jaké jsou jeho problémy? Proč potřebujeme nový? Kdy se bude moct zapojit veřejnost? Na tyto a další otázky se dozvíte odpověď v diskuzním setkání, které organizuje Kancelář architekta města Brna.

KAM s nádražím?

KAM s nádražím?

21.12.2017

Řeka nebo Petrov? Která varianta nádraží je nejlepší pro město a jeho občany? Jaké jsou závěry Studie proveditelnosti železničního uzlu Brno? Kancelář architekta města Brna zve na druhou sérii jízd za obyvateli městských částí KAM jede k VÁM!