08a Varianta A – ŘEKA

Publikováno: 21.12.2017

Počítá s novým nadzemním nádražím (úroveň +1) v poloze stávající stanice Dolní nádraží, podél ulice Rosické.

08a Varianta A – ŘEKA

Osobní, vysokorychlostní a nákladní tratě jsou sjednoceny do jednoho železničního koridoru. Zaústění vysokorychlostní trati od Prahy se předpokládá z jihovýchodu podél dálnice D1. Stávající hlavní nádraží a trať přes něj je zrušena.

Zaústění modernizované trati Brno – Přerov je do stanice Brno-Slatina řešeno pomocí novostavby dvoukolejné trati podél letiště Brno-Tuřany s případnou zastávkou k obsluze letiště.

Varianta Řeka má ve Studii proveditelnosti 4 podvarianty lišící se jednak zapojením tratě od Chrlic a jednak uspořádáním výjezdu směr Střelice a Břeclav.

#kamnadrazi

Další články

Hledáme portrétistu brněnských architektů

Hledáme portrétistu brněnských architektů

11.7.2019

Máte talent na kreslení portrétů? Máte rádi Brno a jeho architekturu? Baví vás výzvy? Pomozte nám vytvořit galerii městských architektů.

Chcete se podílet na rozvoji Brna? Přidejte se k nám

Chcete se podílet na rozvoji Brna? Přidejte se k nám

9.7.2019

Rozšiřujeme náš tým a hledáme nové kolegy. Zajímají vás projekty celoměstského významu? Zaměřujete se na urbanismus, architekturu nebo stavitelství? Máte výborné organizační schopnosti, samostatnost a zodpovědnost jsou pro vás víc než jen pojmy? Pak hledáme právě vás.

Sto padesát změn územního plánu pomůže Brnu

Sto padesát změn územního plánu pomůže Brnu

8.7.2019

Nové stavební pozemky pro rodinné domy nebo proměny nevyužívaných průmyslových areálů na obytné čtvrti. Tyto a další příležitosti přinesou změny stávajícího územního plánu. Klíčový dokument pro rozvoj Brna platí už přes pětadvacet let a jeho poslední aktualizace proběhla před deseti lety.