„Zadavatelem výběrového řízení bude na základě smlouvy o spolupráci s městem Brnem hlavní investor stavby – Ředitelství silnic a dálnic. Město Brno nyní začne projednávat s dotčenými městskými částmi objízdné trasy,“ upřesnil náměstek brněnského primátora Richard Mrázek odpovědný za investice.
1. etapa zahrnuje území od vyústění budoucího tramvajového tunelu po Kníničskou radiálu. Ve 2. etapě dojde k ražbě tunelu pro tramvaj, přeložení tramvajové trati a rozšíření stávající silnice. Obě etapy se budou částečně překrývat, celkovou délku stavby VMO Žabovřeská bude možné upřesnit až na základě výběrových řízení na obě etapy.
Během stavby bude kladen důraz na udržení provozu v maximální možné míře. Hlavní dopravní tepna proto bude po většinu doby trvání stavby vedena staveništěm.
Novela energetického zákona, kterou včera schválila Poslanecká sněmovna, vážně omezuje pravomoci tří největších měst Česka…
Analytická část Městského standardu uličních stromořadí je hotová a v současnosti probíhají práce na návrhu…
Město Brno se na základě rozhodnutí svých radních ohrazuje proti návrhu novely stavebního zákona, která…
Brno se dočká nové haly pro cyklisty a atlety! Architektonickou soutěž vyhrál ateliér OVA, který…
Zveme Vás na veřejné představení projektu protipovodňových opatření na řekách Svratce a Svitavě, a to…
Jde o významný krok pro to, aby se mohlo město udržitelně rozvíjet s ohledem na…