„Zadavatelem výběrového řízení bude na základě smlouvy o spolupráci s městem Brnem hlavní investor stavby – Ředitelství silnic a dálnic. Město Brno nyní začne projednávat s dotčenými městskými částmi objízdné trasy,“ upřesnil náměstek brněnského primátora Richard Mrázek odpovědný za investice.
1. etapa zahrnuje území od vyústění budoucího tramvajového tunelu po Kníničskou radiálu. Ve 2. etapě dojde k ražbě tunelu pro tramvaj, přeložení tramvajové trati a rozšíření stávající silnice. Obě etapy se budou částečně překrývat, celkovou délku stavby VMO Žabovřeská bude možné upřesnit až na základě výběrových řízení na obě etapy.
Během stavby bude kladen důraz na udržení provozu v maximální možné míře. Hlavní dopravní tepna proto bude po většinu doby trvání stavby vedena staveništěm.
Ve středu 31. července se ve Sněmovním sále Nové radnice od 13 hodin uskuteční veřejné…
Návrh nového Územního plánu města Brna (NÚP) určený pro veřejné projednání je ode dneška dostupný…
Na první pohled spousta maličkostí v mapě Brna, v realitě 106 důležitých změn stávajícího územního…
Třináct brněnských škol a ještě více tříd. Přes 360 dětí. Konzultace s desítkou pedagogů. Takový…
Rozsáhlé území v okolí říčky Ponávky mezi Řečkovicemi a Královým Polem využívají každý den tisíce…
Rozsáhlé území v okolí říčky Ponávky mezi Řečkovicemi a Královým Polem využívají každý den tisíce…