„Zadavatelem výběrového řízení bude na základě smlouvy o spolupráci s městem Brnem hlavní investor stavby – Ředitelství silnic a dálnic. Město Brno nyní začne projednávat s dotčenými městskými částmi objízdné trasy,“ upřesnil náměstek brněnského primátora Richard Mrázek odpovědný za investice.
1. etapa zahrnuje území od vyústění budoucího tramvajového tunelu po Kníničskou radiálu. Ve 2. etapě dojde k ražbě tunelu pro tramvaj, přeložení tramvajové trati a rozšíření stávající silnice. Obě etapy se budou částečně překrývat, celkovou délku stavby VMO Žabovřeská bude možné upřesnit až na základě výběrových řízení na obě etapy.
Během stavby bude kladen důraz na udržení provozu v maximální možné míře. Hlavní dopravní tepna proto bude po většinu doby trvání stavby vedena staveništěm.
Zveme Vás na veřejné představení projektu protipovodňových opatření na řekách Svratce a Svitavě, a to…
Jde o významný krok pro to, aby se mohlo město udržitelně rozvíjet s ohledem na…
V prosinci 2024 schválili brněnští zastupitelé nový Územní plán města Brna, účinnosti nabude 31. ledna…
Velodrom jako dřevěný pavilon – výrazný solitér zasazený do území s velkým měřítkem. Otevřený směrem…
Zvýšit pocit bezpečí, doplnit zeleň nebo mobiliář, rozšířit služby o kavárnu nebo třeba o farmářské…
Přijměte naše srdečné pozvání na výstavu věnovanou současné brněnské architektuře. Výstava se koná v GALERII!…