Členy hodnotící komise jsou představitelé Jihomoravského kraje, Státního fondu dopravní infrastruktury, Ministerstva dopravy, Ředitelství silnic a dálnic, vedení města Brna, zástupci Odboru územního plánování a rozvoje a Odboru dopravy, Brněnských komunikací a Dopravního podniku a starostové městských částí Bosonohy, Bystrc, Kníničky a Žebětín a Kanceláře architekta města Brna.
KAM závěry z jednání dále zpracuje a budou sloužit jako podklad k přípravě zadání urbanistické studie. V první polovině října tým městského architekta přijede představit výstupy přímo za obyvateli městských částí Bystrc, Kníničky a Bosonohy.
Město společně s krajem hledá podobu silnice X43 už téměř šedesát let. Trasa silnice vychází ze zpracované územní studie nadřazené dálniční a silniční sítě. Ta je podkladem pro aktualizaci Zásad územního rozvoje Jihomoravského kraje neboli krajského „územního plánu“, která má být vydána na podzim letošního roku. Město je poté povinno převzít obecné nadřazené krajské řešení do návrhu nového Územního plánu města Brna, které ale může zpřesnit právě za pomocí zpracovávaných studií.
Nová hala pro dráhové cyklisty a atlety vznikne vedle plaveckého komplexu za Lužánkami. Spojení obou…
Zahajujeme historicky první soutěžní dialog pro město Brno! Cílem je získat návrh nejvhodnějšího urbanisticko-architektonického uspořádání…
Přijměte naše pozvání na výstavu všech nominovaných děl České ceny za architekturu 2024. Koná se…
Brno připravuje revitalizaci oblasti Ponava, která zahrnuje území bývalého sportovního areálu Za Lužánkami. Místu chce…
Brno připravuje revitalizaci oblasti Ponava, která zahrnuje území bývalého sportovního areálu Za Lužánkami. Místu dříve…
Historická centra třinácti měst pohledem studentů a studentek. Které urbanistické detaily sdílí Třebíč s Jihlavou?…