Členy hodnotící komise jsou představitelé Jihomoravského kraje, Státního fondu dopravní infrastruktury, Ministerstva dopravy, Ředitelství silnic a dálnic, vedení města Brna, zástupci Odboru územního plánování a rozvoje a Odboru dopravy, Brněnských komunikací a Dopravního podniku a starostové městských částí Bosonohy, Bystrc, Kníničky a Žebětín a Kanceláře architekta města Brna.
KAM závěry z jednání dále zpracuje a budou sloužit jako podklad k přípravě zadání urbanistické studie. V první polovině října tým městského architekta přijede představit výstupy přímo za obyvateli městských částí Bystrc, Kníničky a Bosonohy.
Město společně s krajem hledá podobu silnice X43 už téměř šedesát let. Trasa silnice vychází ze zpracované územní studie nadřazené dálniční a silniční sítě. Ta je podkladem pro aktualizaci Zásad územního rozvoje Jihomoravského kraje neboli krajského „územního plánu“, která má být vydána na podzim letošního roku. Město je poté povinno převzít obecné nadřazené krajské řešení do návrhu nového Územního plánu města Brna, které ale může zpřesnit právě za pomocí zpracovávaných studií.
Ve středu 31. července se ve Sněmovním sále Nové radnice od 13 hodin uskuteční veřejné…
Návrh nového Územního plánu města Brna (NÚP) určený pro veřejné projednání je ode dneška dostupný…
Na první pohled spousta maličkostí v mapě Brna, v realitě 106 důležitých změn stávajícího územního…
Třináct brněnských škol a ještě více tříd. Přes 360 dětí. Konzultace s desítkou pedagogů. Takový…
Rozsáhlé území v okolí říčky Ponávky mezi Řečkovicemi a Královým Polem využívají každý den tisíce…
Rozsáhlé území v okolí říčky Ponávky mezi Řečkovicemi a Královým Polem využívají každý den tisíce…