„Zadavatelem výběrového řízení bude na základě smlouvy o spolupráci s městem Brnem hlavní investor stavby – Ředitelství silnic a dálnic. Město Brno nyní začne projednávat s dotčenými městskými částmi objízdné trasy,“ upřesnil náměstek brněnského primátora Richard Mrázek odpovědný za investice.
1. etapa zahrnuje území od vyústění budoucího tramvajového tunelu po Kníničskou radiálu. Ve 2. etapě dojde k ražbě tunelu pro tramvaj, přeložení tramvajové trati a rozšíření stávající silnice. Obě etapy se budou částečně překrývat, celkovou délku stavby VMO Žabovřeská bude možné upřesnit až na základě výběrových řízení na obě etapy.
Během stavby bude kladen důraz na udržení provozu v maximální možné míře. Hlavní dopravní tepna proto bude po většinu doby trvání stavby vedena staveništěm.
Přijďte se za námi podívat na Zelný trh! Během festivalu Open House Brno se můžete…
Mandloňový sad prostupující devět bílých bloků. Meandrující vodní prvek s reliéfy hvězd a figury. Sochy,…
Bílé bloky symbolizující život i dílo královny Elišky Rejčky a s nimi propojený parčík pravidelně…
Práce na přípravě projektové dokumentace přírodě blízkých protipovodňových opatření zahájily společnosti Dopravoprojekt Brno a HG…
Dubnová procházka za architekturou nás zavedla do nové budovy ateliérů Katedry výtvarné výchovy na Pedagogické…
Přes 107 000 budov, stromy z pasportu zeleně nebo digitální model terénu. Brno má nový…