Veřejný průzkum postojů brněnské veřejnosti k přestavbě brněnského železničního uzlu realizovala agentura Focus v lednu a únoru letošního roku. Přinášíme…
Devátá Brněnská ozvučná deska se uskutečnila v pátek 26. ledna 2018 v nově zrekonstruované budově Tržnice na Zelném trhu. Téma…
Ve čtvrtek 1. 2. byl městský architekt Michal Sedláček hostem mezinárodního semináře pro odbornou veřejnost, který se věnoval možnostem spolupráce…
Jízdy s názvem KAM nádraží zahájíme již tento čtvrtek 8. února od 18.00. Místem konání prvního setkání bude Základní škola…
Přijďte si prohlédnout kompletní soutěžní návrhy architektonické soutěže na bystrcké volnočasové centrum. Je pro vás vystavena až do 8. února…
Najít řešení pro areál brněnského výstaviště, které umožní rozvoj veletržní činnosti a oživí jeho méně využívané části – to bylo…
Městský architekt Michal Sedláček prezentoval stanovisko KAM k poloze nádraží na jednání Sněmu starostů, který se konal 18. ledna v…
Projekční tým se v pondělí 15. ledna sešel ve vile Tugendhat a podepsal s vedením města smlouvu o novém koncertním…
Zajímá vás včerejší prezentace Michala Sedláčka na radničním brífinku? Připravili jsme pro vás kompletní záznam na našem YouTube kanálu.
Kam přesunout brněnské nádraží? Městský architekt a jeho tým mají jasno, doporučují variantu u řeky. Tato varianta je podle nich…
Mezi stávajícím hlavním nádražím (tzv. horní) a dolním nádražím vedla železniční spojka podél ulice Plotní, a to od roku 1870 až přibližně do roku 1970.
Nádražní pošta Bohuslava Fuchse z let 1937-38 byla původně navržena tak, aby se dala přesunout společně s brněnským nádražím.