Najít řešení pro areál brněnského výstaviště, které umožní rozvoj veletržní činnosti a oživí jeho méně využívané části – to bylo…
Městský architekt Michal Sedláček prezentoval stanovisko KAM k poloze nádraží na jednání Sněmu starostů, který se konal 18. ledna v…
Projekční tým se v pondělí 15. ledna sešel ve vile Tugendhat a podepsal s vedením města smlouvu o novém koncertním…
Zajímá vás včerejší prezentace Michala Sedláčka na radničním brífinku? Připravili jsme pro vás kompletní záznam na našem YouTube kanálu.
Kam přesunout brněnské nádraží? Městský architekt a jeho tým mají jasno, doporučují variantu u řeky. Tato varianta je podle nich…
Mezi stávajícím hlavním nádražím (tzv. horní) a dolním nádražím vedla železniční spojka podél ulice Plotní, a to od roku 1870 až přibližně do roku 1970.
Nádražní pošta Bohuslava Fuchse z let 1937-38 byla původně navržena tak, aby se dala přesunout společně s brněnským nádražím.
Původní nádraží z roku 1838, vystavěné pro trať od Vídně, bylo koncové – hlavové, a nádražní budova byla postavena kolmo…
První železniční nehoda na území Rakousko-Uherské monarchie (a zřejmě první železniční nehoda vůbec) se stala 7. 7. 1839 při zahajovací jízdě z Vídně…
Konec roku je tu a my bychom Vám všem rádi popřáli krásné svátky a příjemný vstup do roku 2018.
Počítá s modernizací současného hlavního nádraží a jeho rozšířením do oblasti Nových Sadů a tzv. Malé Ameriky.
Počítá s novým nadzemním nádražím (úroveň +1) v poloze stávající stanice Dolní nádraží, podél ulice Rosické.