Kategorie: Nové nádraží

06 Studie proveditelnosti

Objednatelem se stala Správa železniční dopravní cesty. Studie proveditelnosti měla za úkol vyhodnocení nákladů a přínosů variant „A – Řeka“ a „B – Petrov“ (obě varianty obsahují podvarianty – A, Aa, Ab, Ac, B1, B1a, B1b, B1c, B1d, B1f). Součástí studie je rovněž hodnocení varianty „Bez projektu“, tedy zachování stávající polohy nádraží bez jeho přestavby.

Finální verze Studie proveditelnosti měla být hotová v listopadu 2016. Její dokončení však bylo posunuto téměř o 11 měsíců, a to na 10. října 2017. Tento posun byl způsoben především dodatečnými požadavky na zpracování více variant řešení. Výsledky Studie budou jedním z podkladů pro rozhodnutí Ministerstva dopravy o výsledné variantě přestavby železničního uzlu Brno. #kamnadrazi 

Poslední příspěvky

PF 2025

Přejeme Vám krásné Vánoce a úspěšný nový rok 2025.

16.12.2024

Nový územní plán schválen: Po 22 letech příprav získává Brno klíčový rozvojový dokument

Brněnští zastupitelé dnes svou většinou schválili nový Územní plán města Brna. Po více než dvou…

10.12.2024

Územní studie Technologický park byla schválena

Pátá územní studie vypracovaná Kanceláří města Brna byla schválena, zaměřená je na lokalitu Technologický park.…

4.12.2024

Nový Územní plán města Brna prošel radou, teď ho čeká rozhodnutí zastupitelstva

Klíčový strategický dokument určující směřování rozvoje města – nový Územní plán města Brna (NÚP) –…

27.11.2024

Setkání s veřejností: Náměstí Nový Lískovec

Prostor před obchodním centrem na ulici Petra Křivky by se konečně mohl stát skutečným srdcem…

27.11.2024

Procházka: Krovy plné světla a příběhů

Procházkou nás provedl architekt Jan Machát z VISUALOVE, který je spoluautor multimediální expozice, interaktivních instalací…

26.11.2024