Kategorie: Nové nádraží

08a Varianta A – ŘEKA

Osobní, vysokorychlostní a nákladní tratě jsou sjednoceny do jednoho železničního koridoru. Zaústění vysokorychlostní trati od Prahy se předpokládá z jihovýchodu podél dálnice D1. Stávající hlavní nádraží a trať přes něj je zrušena.

Zaústění modernizované trati Brno – Přerov je do stanice Brno-Slatina řešeno pomocí novostavby dvoukolejné trati podél letiště Brno-Tuřany s případnou zastávkou k obsluze letiště.

Varianta Řeka má ve Studii proveditelnosti 4 podvarianty lišící se jednak zapojením tratě od Chrlic a jednak uspořádáním výjezdu směr Střelice a Břeclav.

#kamnadrazi

Poslední příspěvky

Brno má nový standard odkládacích míst pro jízdní kola a koloběžky

Jasné a jednotné požadavky na označování odkládacích míst, jejich umístění i podobu potřebného mobiliáře –…

13.11.2024

V krajinářském soutěžním workshopu hledáme nejlepší návrh rozvoje okolí říčky Ponávky

Nábřeží Ponávky u brněnského Zamilovaného hájku využívají každý den tisíce lidí – při cestě do…

13.11.2024

Územní studie prověří lokalitu, kde vznikne nový fotbalový stadion

V září loňského roku představilo vedení města společně se zástupci dotčených sportovních odvětví plány na…

12.11.2024

Sportovní halu pro dráhovou cyklistiku a atletiku navrhne osm týmů, podívejte se na příklady jejich dosavadní tvorby

Nová hala pro dráhové cyklisty a atlety vznikne vedle plaveckého komplexu za Lužánkami. Spojení obou…

30.10.2024

Soutěžní dialog Revitalizace území Ponava byl vyhlášen

Zahajujeme historicky první soutěžní dialog pro město Brno! Cílem je získat návrh nejvhodnějšího urbanisticko-architektonického uspořádání…

24.10.2024

Výstava: Česká cena za architekturu 2024

Přijměte naše pozvání na výstavu všech nominovaných děl České ceny za architekturu 2024. Koná se…

1.10.2024