Kategorie: Nové nádraží

08a Varianta A – ŘEKA

Osobní, vysokorychlostní a nákladní tratě jsou sjednoceny do jednoho železničního koridoru. Zaústění vysokorychlostní trati od Prahy se předpokládá z jihovýchodu podél dálnice D1. Stávající hlavní nádraží a trať přes něj je zrušena.

Zaústění modernizované trati Brno – Přerov je do stanice Brno-Slatina řešeno pomocí novostavby dvoukolejné trati podél letiště Brno-Tuřany s případnou zastávkou k obsluze letiště.

Varianta Řeka má ve Studii proveditelnosti 4 podvarianty lišící se jednak zapojením tratě od Chrlic a jednak uspořádáním výjezdu směr Střelice a Břeclav.

#kamnadrazi

Poslední příspěvky

Brněnský standard stromořadí je o krok blíž cíli

Analytická část Městského standardu uličních stromořadí je hotová a v současnosti probíhají práce na návrhu…

12.2.2025

Brno brání spolu s Prahou a Ostravou své stavební předpisy proti legislativnímu omezení

Město Brno se na základě rozhodnutí svých radních ohrazuje proti návrhu novely stavebního zákona, která…

10.2.2025

Výstava: Pavilon dvou sportů! VSTUPTE

Brno se dočká nové haly pro cyklisty a atlety! Architektonickou soutěž vyhrál ateliér OVA, který…

6.2.2025

Veřejné představení projektu: Protipovodňová opatření Trnitá (etapy IX, X, XI)

Zveme Vás na veřejné představení projektu protipovodňových opatření na řekách Svratce a Svitavě, a to…

4.2.2025

Den, na který Brno čekalo více než dvě desítky let – nový územní plán je od půlnoci účinný

Jde o významný krok pro to, aby se mohlo město udržitelně rozvíjet s ohledem na…

31.1.2025

Nový Územní plán města Brna začne platit 31. ledna 2025

V prosinci 2024 schválili brněnští zastupitelé nový Územní plán města Brna, účinnosti nabude 31. ledna…

30.1.2025