Kategorie: Nové nádraží

08a Varianta A – ŘEKA

Osobní, vysokorychlostní a nákladní tratě jsou sjednoceny do jednoho železničního koridoru. Zaústění vysokorychlostní trati od Prahy se předpokládá z jihovýchodu podél dálnice D1. Stávající hlavní nádraží a trať přes něj je zrušena.

Zaústění modernizované trati Brno – Přerov je do stanice Brno-Slatina řešeno pomocí novostavby dvoukolejné trati podél letiště Brno-Tuřany s případnou zastávkou k obsluze letiště.

Varianta Řeka má ve Studii proveditelnosti 4 podvarianty lišící se jednak zapojením tratě od Chrlic a jednak uspořádáním výjezdu směr Střelice a Břeclav.

#kamnadrazi

Poslední příspěvky

PF 2025

Přejeme Vám krásné Vánoce a úspěšný nový rok 2025.

16.12.2024

Nový územní plán schválen: Po 22 letech příprav získává Brno klíčový rozvojový dokument

Brněnští zastupitelé dnes svou většinou schválili nový Územní plán města Brna. Po více než dvou…

10.12.2024

Územní studie Technologický park byla schválena

Pátá územní studie vypracovaná Kanceláří města Brna byla schválena, zaměřená je na lokalitu Technologický park.…

4.12.2024

Nový Územní plán města Brna prošel radou, teď ho čeká rozhodnutí zastupitelstva

Klíčový strategický dokument určující směřování rozvoje města – nový Územní plán města Brna (NÚP) –…

27.11.2024

Setkání s veřejností: Náměstí Nový Lískovec

Prostor před obchodním centrem na ulici Petra Křivky by se konečně mohl stát skutečným srdcem…

27.11.2024

Procházka: Krovy plné světla a příběhů

Procházkou nás provedl architekt Jan Machát z VISUALOVE, který je spoluautor multimediální expozice, interaktivních instalací…

26.11.2024