Velká část jejího náspu byla zrušena až se stavbou obchodního centra Vaňkovka (do té doby sloužila jako pěší stezka na autobusové nádraží Zvonařka). Dodnes je patrná opěra původního mostu přes Zvonařku (v jeho ose je nyní pěší lávka) se zbytkem náspu a také rozšíření 4. nástupiště jako torza původní spojky.
Až do roku 1967 se po tramvajové síti rozvážely nákladní železniční vozy, např. do Pivovaru Starobrno. V jejich čele bývala mj. známá parní lokomotiva Caroline. Do roku 1956 se ze železnice na tramvaj přejíždělo u dnešního 5. nástupiště hlavního nádraží, poté již jen v Černovicích.
Ve středu 31. července se ve Sněmovním sále Nové radnice od 13 hodin uskuteční veřejné…
Návrh nového Územního plánu města Brna (NÚP) určený pro veřejné projednání je ode dneška dostupný…
Na první pohled spousta maličkostí v mapě Brna, v realitě 106 důležitých změn stávajícího územního…
Třináct brněnských škol a ještě více tříd. Přes 360 dětí. Konzultace s desítkou pedagogů. Takový…
Rozsáhlé území v okolí říčky Ponávky mezi Řečkovicemi a Královým Polem využívají každý den tisíce…
Rozsáhlé území v okolí říčky Ponávky mezi Řečkovicemi a Královým Polem využívají každý den tisíce…