Městský architekt Michal Sedláček prezentoval stanovisko KAM k poloze nádraží na jednání Sněmu starostů, který se konal 18. ledna v sále Rady města Brna.
Zástupce brněnských městských částí seznámil ředitel Kanceláře architekta města s hlavními důvody pro nádraží u řeky, které vyplývají z analýzy Studie proveditelnosti.
Po prezentaci následovala diskuze se starosty jednotlivých městských částí.
KAM plánuje pokračovat v informační kampani pro odbornou veřejnost i pro obyvatele městských částí. Už 8. 2. odstartuje v Novém Lískovci roadshow KAM nádraží a celkem je připraveno osm jízd. Více na kamnadrazi.cz
Zveme Vás na veřejné představení projektu protipovodňových opatření na řekách Svratce a Svitavě, a to v úsecích od náspu Přerovské tratě v Komárově po železniční viadukt na ulici Uhelná (Svratka) a po silniční most na ulici Hladíkova (Svitava).
Jde o významný krok pro to, aby se mohlo město udržitelně rozvíjet s ohledem na potřeby současných i budoucích generací. Nový strategický rámec spojuje požadavky na bydlení, veřejnou zeleň, dopravu a kvalitu života. Dneškem se otevírají možnosti realizace konkrétních projektů i celých nových čtvrtí.
V prosinci 2024 schválili brněnští zastupitelé nový Územní plán města Brna, účinnosti nabude 31. ledna 2025 a nahradí tak dosavadní plán platný do 30. ledna 2025. Po 22 letech od začátku příprav se rozvoj Brna bude řídit moderním koncepčním dokumentem.