Členy hodnotící komise jsou představitelé Jihomoravského kraje, Státního fondu dopravní infrastruktury, Ministerstva dopravy, Ředitelství silnic a dálnic, vedení města Brna, zástupci Odboru územního plánování a rozvoje a Odboru dopravy, Brněnských komunikací a Dopravního podniku a starostové městských částí Bosonohy, Bystrc, Kníničky a Žebětín a Kanceláře architekta města Brna.
KAM závěry z jednání dále zpracuje a budou sloužit jako podklad k přípravě zadání urbanistické studie. V první polovině října tým městského architekta přijede představit výstupy přímo za obyvateli městských částí Bystrc, Kníničky a Bosonohy.
Město společně s krajem hledá podobu silnice X43 už téměř šedesát let. Trasa silnice vychází ze zpracované územní studie nadřazené dálniční a silniční sítě. Ta je podkladem pro aktualizaci Zásad územního rozvoje Jihomoravského kraje neboli krajského „územního plánu“, která má být vydána na podzim letošního roku. Město je poté povinno převzít obecné nadřazené krajské řešení do návrhu nového Územního plánu města Brna, které ale může zpřesnit právě za pomocí zpracovávaných studií.
Mandloňový sad prostupující devět bílých bloků. Meandrující vodní prvek s reliéfy hvězd a figury. Sochy,…
Bílé bloky symbolizující život i dílo královny Elišky Rejčky a s nimi propojený parčík pravidelně…
Práce na přípravě projektové dokumentace přírodě blízkých protipovodňových opatření zahájily společnosti Dopravoprojekt Brno a HG…
Dubnová procházka za architekturou nás zavedla do nové budovy ateliérů Katedry výtvarné výchovy na Pedagogické…
Přes 107 000 budov, stromy z pasportu zeleně nebo digitální model terénu. Brno má nový…
Kolik různých druhů dlažby vidíte při vašich procházkách centrem města? Na které byste už do…