Nádražní pošta Bohuslava Fuchse z let 1937-38 byla původně navržena tak, aby se dala přesunout společně s brněnským nádražím.
Budova pošty je nesena lehkou ocelovou konstrukcí, která umožňuje variabilitu vnitřních příček i snadné přemístění celé stavby. Podívejte se zde.
Pravou věž nádražní budovy zdemoloval americký nálet v roce 1944 (na celé nádraží spadlo celkem 10 bomb, na nádražní budovu tři) více zde.
Fotografie: Bam.brno.cz
Zveme Vás na veřejné představení projektu protipovodňových opatření na řekách Svratce a Svitavě, a to v úsecích od náspu Přerovské tratě v Komárově po železniční viadukt na ulici Uhelná (Svratka) a po silniční most na ulici Hladíkova (Svitava).
Jde o významný krok pro to, aby se mohlo město udržitelně rozvíjet s ohledem na potřeby současných i budoucích generací. Nový strategický rámec spojuje požadavky na bydlení, veřejnou zeleň, dopravu a kvalitu života. Dneškem se otevírají možnosti realizace konkrétních projektů i celých nových čtvrtí.
V prosinci 2024 schválili brněnští zastupitelé nový Územní plán města Brna, účinnosti nabude 31. ledna 2025 a nahradí tak dosavadní plán platný do 30. ledna 2025. Po 22 letech od začátku příprav se rozvoj Brna bude řídit moderním koncepčním dokumentem.