Nádražní pošta Bohuslava Fuchse z let 1937-38 byla původně navržena tak, aby se dala přesunout společně s brněnským nádražím.
Původní nádraží z roku 1838, vystavěné pro trať od Vídně, bylo koncové – hlavové, a nádražní budova byla postavena kolmo na koleje.
První železniční nehoda na území Rakousko-Uherské monarchie (a zřejmě první železniční nehoda vůbec) se stala 7. 7. 1839 při zahajovací jízdě z Vídně do Brna
Konec roku je tu a my bychom Vám všem rádi popřáli krásné svátky a příjemný vstup do roku 2018.
Počítá s modernizací současného hlavního nádraží a jeho rozšířením do oblasti Nových Sadů a tzv. Malé Ameriky.
Počítá s novým nadzemním nádražím (úroveň +1) v poloze stávající stanice Dolní nádraží, podél ulice Rosické.
Řeka nebo Petrov? Která varianta nádraží je nejlepší pro město a jeho občany? Jaké jsou závěry Studie proveditelnosti železničního uzlu Brno? Kancelář architekta města Brna zve na druhou sérii jízd za obyvateli městských částí KAM jede k VÁM!
Užijme si společně předvánoční čas a na chvíli si vzpomeňme na druhé! Podpořte dobrou věc spolu s námi ve čtvrtek 21. prosince 2017.
Již dnes se otevřou brány bystrckého Společenského centra s výstavou architektonické soutěže, kterou pořádalo Statutární město Brno a městská část Brno-Bystrc ve spolupráci s Kanceláří architekta města Brna.
Prostory na Horním náměstí v Brně Bystrci se změní na centrum trávení volného času obyvatel Bystrce i přilehlého okolí. Architektonické soutěž na tuto lokalitu již zná své vítěze, pojďte se s námi podívat na více podrobností o soutěži v pátém dílu zpravodaje Dění v KAM.
V roce 2015 vláda ČR souhlasila se zpracováním Studie proveditelnosti železničního uzlu Brno.