Projekční tým se v pondělí 15. ledna sešel ve vile Tugendhat a podepsal s vedením města smlouvu o novém koncertním sále, na který čeká Brno desítky let.
Zajímá vás včerejší prezentace Michala Sedláčka na radničním brífinku? Připravili jsme pro vás kompletní záznam na našem YouTube kanálu.
Kam přesunout brněnské nádraží? Městský architekt a jeho tým mají jasno, doporučují variantu u řeky. Tato varianta je podle nich výhodnější pro Brno.
Mezi stávajícím hlavním nádražím (tzv. horní) a dolním nádražím vedla železniční spojka podél ulice Plotní, a to od roku 1870 až přibližně do roku 1970.
Nádražní pošta Bohuslava Fuchse z let 1937-38 byla původně navržena tak, aby se dala přesunout společně s brněnským nádražím.
Původní nádraží z roku 1838, vystavěné pro trať od Vídně, bylo koncové – hlavové, a nádražní budova byla postavena kolmo na koleje.
První železniční nehoda na území Rakousko-Uherské monarchie (a zřejmě první železniční nehoda vůbec) se stala 7. 7. 1839 při zahajovací jízdě z Vídně do Brna
Konec roku je tu a my bychom Vám všem rádi popřáli krásné svátky a příjemný vstup do roku 2018.
Počítá s modernizací současného hlavního nádraží a jeho rozšířením do oblasti Nových Sadů a tzv. Malé Ameriky.
Počítá s novým nadzemním nádražím (úroveň +1) v poloze stávající stanice Dolní nádraží, podél ulice Rosické.
Řeka nebo Petrov? Která varianta nádraží je nejlepší pro město a jeho občany? Jaké jsou závěry Studie proveditelnosti železničního uzlu Brno? Kancelář architekta města Brna zve na druhou sérii jízd za obyvateli městských částí KAM jede k VÁM!
Užijme si společně předvánoční čas a na chvíli si vzpomeňme na druhé! Podpořte dobrou věc spolu s námi ve čtvrtek 21. prosince 2017.